فایل کارآفرینی تولید پودر گوشت و استخوان با ظرفیت 300 تن در سال

دسته بندي : پروژه های کارآفرینی » پروژه های طرح توجیهی خوراک و صنایع غذایی

پروژه کارآفرینی تولید پودر گوشت و استخوان با ظرفیت 300 تن در سال در 41 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مقدمه :

از آنجا که تهیه خوراک دام در کشور و در شرایط فعلی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و کارخانه های تولید دان گاهاً تکافوی نیاز عمده کشور را نمی نمایند و بالاخص اینکه اخیراً تعدادی پروانه مرغداری نیز جهت تأمین و راه اندازی در ظرفیت های قابل توجه از سوی ادارات یذربط 2صادر گردیده است که در اینصورت پیاده شدن و به وجه اجرا در آمدن این طرح ها می تواند عملاً تهیه دام را دچار مشکل نماید. لذا ایجاد واحدهای کارخانه تولیدی پودر گوشت و استخوان بسیار ضروری به نظر می رسد.

علاوه بر مطالب عنوان شده، پودر گوشت مصرف صنعتی داشته و روغن حاصله نیز در صنعت صابون سازی بکار می رود و نیز در شرایطی است که نیاز عمده جامعه به صنعت مذکور کاملاً مشهود می باشد. لذا همین مطلب نیز بر اهمیت اجرای چنین طرح هایی در کشور می افزاید.


1 – 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید الکترود پودر گوشت واستخوان با ظرفیت 300 تن در سال


محل اجرا :



1 – 3 – مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن






1 – 4 – دلایل انتخاب طرح :

توجه به خودکفایی این صنعت در دولت و همجنین نیاز بازار داخلی به تولید این محصول با توجه به این که تولیدپودر گوشت و استخوان برای دام ها می تواند به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور کمکی هر چند کوچک نماید و با در نظر گرفتن اینکه کارخانه های تولید دان گاهی اوقات تکافوی نیاز عمده کشور را نمی نمایند این طرح را برای اجرا انتخاب کرده ام.


1 – 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی و خودکفایی در تولید یکی از محصولات ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

دسته بندی: پروژه های کارآفرینی » پروژه های طرح توجیهی خوراک و صنایع غذایی

تعداد مشاهده: 3770 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:652 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل