فایل بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه گنبد
پروپوزال بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه گنبدکاووس در قالب docx و در ۱۴ صفحه ارائه گردیده
دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
تعداد مشاهده: 4233 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx , zip
تعداد صفحات: 14
حجم فایل:94 کیلوبایت

گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی