PDF نسخه کامل کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت
دسته بندي :
کالاهای دیجیتال »
رشته مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
PDF نسخه کامل کتاب مدیریت منابع انسانی+ خلاصه کتاب
نویسنده :دکتر اسفندیار سعادت
تعداد صفحه:184
ناشر: سازمان سمت
کتاب کامل مدیریت منابع انسانی دکتر سعادت به همراه یک خلاصه مفید از کتاب در 22 صفحه شامل فصول یک تا نه کتاب به عنوان هدیه فروشگاه
فصلهای کتاب
فصل اول:مدیریت منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی بر نیازهای سازمانی برای منابع انسانی و نقش مدیریت در استخدام، تحریک و ارتقاء افراد جهت تامین این نیازها تمرکز میکند.
فصل دوم: تاریخچه پیدایش مدیریت منابع انسانی
تاریخچه مدیریت منابع انسانی به دوران انقلاب صنعتی و رشد کارخانههای بزرگ برمیگردد که به استخدام کارکنان متعدد و متنوع منجر گردید.
فصل سوم: تجزیه وتحلیل شغل
تجزیه و تحلیل شغل فرایند شناخت ماهیت مشاغل براساس فعالیتهای اجرایی لازم و شرایط تصدی آن میباشد.
فصل چهارم: برنامه ریزی نیروی انسانی
برنامهریزی منابع انسانی مشخص میکند برای نیل به اهداف سازمان به چه تعداد کارمند با چه تخصصی و در چه زمانی و در چه مشاغلی نیاز است.
فصل پنجم: فرایند کارمند یابی
کارمندیابی شامل هر عمل یا فعالیت انجام شده توسط سازمان با هدف شناسایی و جذب کارکنان بالقوه است.
فصل ششم:انتخاب و گزینش نیروی انسانی
گزینش نیروی انسانی به فرایند کلی شناسایی، جذب، غربال و مصاحبه شغلی برای انتخاب گزینه مناسب برای شغل گفته میشود.
فصل هفتم: فرایند اجتماعی کردن
اجتماعی کردن کارکنان فرایندی است که در آن کارمندان با سیاستها، فرهنگ و سلسلهمراتب کاری در سازمان آشنا میشوند.
فصل هشتم: فرایتند اموزش کارکنان
آموزش کارکنان عبارت از بهبود نظاممند و مستمر شاغلین از نظر دانشها، مهارتها، توانائیها و رفتارهای مورد نیاز شغلی است.
فصل نهم:ارزیابی عملکرد
ارزیابی عملکرد روشی نظاممند جهت بازنگری عملکرد شغلی کارکنان و تعیین سهم نسبی آنها در دستیابی به اهداف سازمان است.
فصل دهم:سیستم پاداش
سیستم پاداش سازمان روشی نظاممند برای جبران عملکرد بالاتر از حد مورد انتظار کارکنان از طریق ارائه مزایایی غیر از حقوق و دستمزد میباشد.
فصل یازدهم: مدیریت حقوق و دستمزد
مدیریت حقوق و دستمزد به معنای برنامهریزی و سازماندهی شیوههای مختلف جبران خدمت کارکنان با رویکردی فراگیر و بلندمدت است.
فصل دوازدهم: انضباط کارکنان
انضباط سازمانی رعایت اصول، قواعد و مقرراتی است که رفتارهایی فراتر از خواسته فردی اعضا را جهت تامین منافع سازمان حاکم میسازد.
-
گالری تصاویر :