بازاریابی و مدیریت بازار
این جزوه برای دانشجویان رشته مدیریت صنعتی واقتصاد ، در موسسه آموزش عالی علامه محدث نوری و ارائه در درس بازاریابی و مدیرت بازار پیشنهاد شده و شامل بیان اصول کلی بازاریابی می باشد . این جزوه به هدف آماده سازی دانشجویان مدیریت صنعتی برای امتحان این درس 3 واحدی ارائه می گردد.
تعداد مشاهده: 9 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pdf
تعداد صفحات: 47
حجم فایل:0 کیلوبایت

گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی