بازاریابی و مدیریت بازار


این جزوه برای دانشجویان رشته مدیریت صنعتی واقتصاد ، در موسسه آموزش عالی علامه محدث نوری و ارائه در درس بازاریابی و مدیرت بازار پیشنهاد شده و شامل بیان اصول کلی بازاریابی می باشد . این جزوه به هدف آماده سازی دانشجویان مدیریت صنعتی برای امتحان این درس 3 واحدی ارائه می گردد.

دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » ... pdf (رمان،شعر،داستان)

تعداد مشاهده: 9 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: .pdf

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:0 کیلوبایت

 قیمت : 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل